Muzikos pedagogikos labirintai: Sauliaus Sondeckio ir Sergejaus Nakariakovo fenomenas

Muzikos pedagogika tradiciškai grindžiama perimamumo ir nuoseklumo principais, kai kiekvienas naujas žingsnis žengiamas įtvirtinus prieš tai gautas žinias ir įgūdžius. Toks gerai organizuotas ir griežtai valdomas mokymo procesas remiasi iš anksto nustatytais aiškiais tikslais ir metodiškai patikrintomis priemonėmis. Visa tai užtikrina muzikos mokymo sistemos efektyvumą ir rezultatyvumą.
Skaityti daugiau

Violeta Urmana – Lietuvos muzikos ir teatro akademijos garbės daktarė

Meno veikla neatsiejama nuo didžių menininkų teikiamo pavyzdžio. Žvelgdami į iškilių kūrėjų pasiektas aukštumas, atidžiai įsižiūrėdami į tai, kaip jie dirba ir ką nuveikia, mes tiksliname savo kelius, ieškome būdų plėsti galimybių ribas. Net ir neišvengiamų nesėkmių ar nevilties akimirkomis raminame save, nes žinome, kad ir jų keliai nebuvo tiesūs, o nuveikti darbai toli gražu ne visada sulaukdavo tinkamo įvertinimo ir supratimo. Šių menininkų pavyzdys teikia mums drąsos, stiprybės, ištvermės.Meno veikla neatsiejama nuo didžių menininkų teikiamo pavyzdžio. Žvelgdami į iškilių kūrėjų pasiektas aukštumas, atidžiai įsižiūrėdami į tai, kaip jie dirba ir ką nuveikia, mes tiksliname savo kelius, ieškome būdų plėsti galimybių ribas. Net ir neišvengiamų nesėkmių ar nevilties akimirkomis raminame save, nes žinome, kad ir jų keliai nebuvo tiesūs, o nuveikti darbai toli gražu ne visada sulaukdavo tinkamo įvertinimo ir supratimo. Šių menininkų pavyzdys teikia mums drąsos, stiprybės, ištvermės.
Skaityti daugiau