„La Banquet(te) des Platonnes“: perrašymai

Performansą „La Banquet(te) des Platonnes” teko stebėti Paryžiaus meno galerijoje „Rue de Beauce”. Tačiau visai įsivaizduočiau jį kurioje nors Lietuvos erdvėje, kamerinėje aplinkoje. Juolab, kad viena iš jo sumanytojų ir atlikėjų – Kristina Mitalaitė – lietuvė, studijavusi filosofijos ir religijos istoriją, šiuo metu gyvenanti Paryžiuje. O ir tiktų jis mums kaip tik dabar, kai „šeĩmininkai” karštai gina moters paskirtį būti tiesiog vyro priedėliu – jo žmona ir jo vaikų motina. Vienoje diskusijoje nuskambėjo netgi sąvoka „prigimtiniai vaidmenys” – apie tai, kad vyrai ir moterys jau gimsta… vaidindami (save?!), tad nėra ko plėšytis ir tą tvarką jaukti. Performansą „La Banquet(te) des Platonnes” teko stebėti Paryžiaus meno galerijoje „Rue de Beauce”. Tačiau visai įsivaizduočiau jį kurioje nors Lietuvos erdvėje, kamerinėje aplinkoje. Juolab, kad viena iš jo sumanytojų ir atlikėjų – Kristina Mitalaitė – lietuvė, studijavusi filosofijos ir religijos istoriją, šiuo metu gyvenanti Paryžiuje. O ir tiktų jis mums kaip tik dabar, kai „šeĩmininkai” karštai gina moters paskirtį būti tiesiog vyro priedėliu – jo žmona ir jo vaikų motina. Vienoje diskusijoje nuskambėjo netgi sąvoka „prigimtiniai vaidmenys” – apie tai, kad vyrai ir moterys jau gimsta… vaidindami (save?!), tad nėra ko plėšytis ir tą tvarką jaukti.
Skaityti daugiau